Life changing

För drygt ett år sedan flyttade jag hemifrån. Precis i samma veva började jag umgås dagligen med en gammal god vän. Ovetande om att han senare skulle bli mitt livs kärlek.

Om jag ser tillbax på det år som gått så minns jag allt bra och dåligt. Och i alla minnen finns han med. Han hjälpte mig när jag ville gå vidare. Jag var hans krycka. Han får mig starkare.  Vi har sett delar av världen tillsammans, vi har pinats tillsammans och vi har växt tillsammans. Jag kommer inte ens ihåg hur det var att vara utan honom. Han är utan tvekam allt jag någonsin önskat mig. Han är min pojkvän, min sambo och min bästa vän. Jag älskar honom.
Magnus Larsson, jag älskar dig.




Kommentarer
Postat av: Sungam

Du är så underbar! Älskar dig Michelle :0)

2010-02-16 @ 09:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback