Vad är inre harmoni?

Jag är verkligen sämst på att varva ner. Sämst på att bara "vara".
Igår när jag skulle ta det lugnt, äta gott och glo på film höll jag på att bli galen. Så tänkte ja bara jag håller mig underhållen till 20.00 för då börjar det ju bra program på TV. Ehm, jag satt vid datorn och letade efter spel.. Spelade spel, tittade på klockan, herregud över en timme kvar.. spelade.. Klockan.. spelade.. Tillslut började Idol, jeei. Jag kröp ner i sängen och hann titta ca 30 min på efterlyst och somnade. Alltså kl 21.30 typ.. Vaknade imorse av ett sms när klockan var 10.. Sovit i över tolv timmar! Shit! Så jag borde vara utvilad, Men ICKE.. istället är man jätte seg.
Nää nu orkar jag verkligen inte Ta det lugnt längre.

Istället bäddar rent i min säng, har tvättstugan och planerar inför kvällens föräldramöte. Im back :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback