Morgonstund

Ehm, min natt sög! Kunde inte sova..låg och vred och vände på mig. Tittade på klockan. Kudden var obekväm. För kallt utan täcket. För varmt med. Suuck. Så idag känns det som om jag blöder ur ögonen :( Jag är TRÖTT!

Var på föreläsning med Johan Petterson igår. Coolt. Han är ruggit erfaren och rutinerad. Ämnet på hans temakväll var givetvis om 6or. Han gick igenom allt från armens position till övningar. Väldigt givande och lärorikt. Tummen upp!

Jag vill ha en röd klänning! Jag vill ha vinetrjacka, mössa och tummvantar! Jag vill ha vinter och jul



I Dont wanna wake up from you

Kommentarer
Postat av: Gitzie

6or???

2009-09-17 @ 09:20:12
Postat av: maishel

Kant 6or :) haha glömde bort att alla inte är handbolls nördar som jag :)

2009-09-17 @ 15:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback