Fit

Ooo.. Idag har jag ont i delar av kroppen som jag inte ens visste fanns!

Igår morse när jag vaknade bestämde jag mig för att åka till gymmet. Så jag åker dit och köper ett träningskort. Springer på löpbandet i 25 min och sen kör armar. Kännde mig verkligen duktig när jag åkte därifrån.
Kl 17 började handbollsträningen, vi körde några grymma passningsövningar samt några växlar. Tjejerna börjar hitta tillbax till sin normala form igen efter sommaren. Efter middagen drog jag och Malin ner till gymmet IGEN, Poweryoga. Super skön träning för både kropp och själ.

Och som sagt, idag känns det i kroppen. Men vadå det är väl meningen... Om en timme ska jag ner till gymmet igen! GO me! :) Får se hur länge den här viljan håller i sig denna gång...

The story is over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback