Its my life


Helgen var kanon. I fredags hamnade jag Malin och Anders på OjOjOj för att ta en öl och tjattra lite. Det slutade med att vi gick på bio och såg nya Xmen med Jimmy och Mange. Filmen var helt okej och biosalongen var svinkall.
På lördagen åkte jag och Bimpen till Skäris. Där fick han shoppa loss medans jag tittade på. Hans nya outfit är grym! På kvällen bowlade vi järnet på Bowl-o-rama i Årsta hela gänget.
Jag avslutade helgen genom att spendera den med min syster. Vi gjorde allt från att hoppa studsmatta till att äta godis.
En kanon helg alltså. Och nästa kan bli ännu bättre, för på fredag kl 15 kliver vi på tåget mot Göteborg. Vi ska bli goa och glada men även visa dom j*vlarna att de kommer från Sveriges baksida! HAh



I do what I feel right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback