Tradera

Har köpt nya möbler till mitt rum. Eller rättare sagt, en. En ny byrå i svartbrunt. Super läcker! Sen har jag äntligen tagit mig i kragen och hängt upp min TV på väggen. Köpt nya små lampor och korgar till byrån. Hela rummet blev annorlunda bara pga av EN ny möbel.
Så för att komma till sak då, innan hade jag en silverfärgad tv-bänk och ett skrivbord som jag nu vill bli av med. Då tipsade en vän till mig om tradera. Så jag blev en ny och förvirrad användare på tradera.
Vet ni hur mycket saker folk säljer där? Du kan hitta allt från kläder till Wii konsoler till resor. Dessutom till riktigt bra priser. Jätte kul att sittaoch titta.




Denna TV-bänk är alltså till salu. Om någon är intresserad :)

All eyes on me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback