Sonisphere 2009

Sonisphere är en helt ny internationellt turnerande musikfestival som turnerar runt europa under sommaren 2009. Jag har aldrig avrit sugen på att gå på någon hemskf estival, tänker på allt man hört om hultsfred. Men vad som lockar nu är att till både finland och england kommer mitt absoluta favorit band genom hela min uppväxt. Linkin Park.
Jag har drömt om att se dem i så många år, så jag sitter verkligen och hoppas på att de även ska komma till Sverige. Men å andra sidan går det ju lätt att ta sig till Finland för att se dem. Så, vem vill följa med? :P

Den störta headlinern i festivalen är Metallica som är med i alla länder. Men vilka fler band som kommer till Sverig är fortfarande oklart.. Så vad ska man göra, vänta och hoppas eller ta chansen och vara säker på att få se dem?



No matter what I do
I can't convince you
To just believe this is real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback