saturday

Jag började lördagen med att gå 4km med Jimmy. Var helt slut efter det, men åkte ändå iväg till Skärholmen för Bikini jakt. Men självklart hittade jag ingenting trots tre timmars letande. Malin köpte en överdel och Jimmy solskyddsfaktor. Vi börjar känna av resfebern lite nu. :)
Efter maten drog vi iväg till årsta för att bowla. Jag startade första serien med tre "rännskott" i fjärde rutan fick jag min första poäng, en etta. Haha, lagom lack. Dom andra hade runt 19 poäng och jag hade 1. Men efter att jag blivit arg började det lossna. Jag gick om Jimmy och kom på en glassig tredje plats, och malin tog hem segern!
Jag och malin fick två strikes var, medans killarna inte fick en enda, så tjejerna kom segrande ur denna fight! HAha



11 dagar

Eyes on fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback