Relax

När det händer så här mycket i livet är det viktigt att kunna slappna av va? :P
Så ikväll ska jag på Hockey, SSK-DIF. Ska bli super roligt, var så länge sen jag var på hockey, man springer ju bara på fotbollsmatcher numera. Så jag ser verkligen fram emot ikväll.
I helgen ska vi till lägenheten och börja putsa. Vilket innebär allt från lägga nya lister, städa, spackla och kanske t om kakla.


(Bilden är lånad från difhockey.se)

Sen måste jag säga grattis till förlovningen mellan Victoria och Daniel. Jätte kul. Men seriöst 16 sidor i aftonbladet idag, dagen efter förlovningen? Fattar ni hur trötta och irriterade alla kommer att vara när bröllopet väl stundar, som BTW är om ett år!! suck. Aja nu fick ja det sagt också :P


I´ve been looking for freedom

Kommentarer
Postat av: angelique

en grym kväll på harry b kan jag säga dig, haha! :)åh när pappa är i thailand så befinner han sig på koh phangang va roligt att ni också kommer vara där! vart har du fått lägenheten förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback