H-boll, K-kurv

Lagade aldrig mat igår, så det blir tydligen idag istället..
Herrmatchen var värdelös. Herrarna mötte Lindesberg och förlorade med 33-27. Förlusten är inte anledningen till att det var värdelöst utan toppen på moset. Björn Lindeberg, en legend i tumba, valde att göra comebackigår. Utan att ha deltagit på tillräckligt många träningar "tar" han en position av en kille som ta mig fan är på varje träning. En ung, duktig och stark spelare. Som denna match inte fick en enda spelminut. Skandal! Och denna skandal riktar jag mot ledarna. In med David Öbrink! Ge de nya spelarna den chans de förtjänar!
 
Från det ena till det andra.
Måste skriva en rad om något som gjorde mig glad idag. Åkte ut till Kungens Kurva för ett jobb. Många härliga återseenden! Men den absolut bästa, Daniel! Han är nog den gladaste och roligaste filuren jag känner. Tack Daniel för ännu ett gott skratt :)



Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback