Alla Hjärtans Dag

Igår var det en bra dag.
Vi åkte ut till Tyresö med tjejerna och hoppades på 4 nya poäng, till motstånd stod Tyresö och Hammarby.
Första matchen var mot Hammarby som visade sig att bli en riktig krigar match. Hammarby leder igenom hela matchen (dock endast med en boll) till den sista spelminuten då domaren blåser straff åt oss. Vi skickar fram Antonia som skjuter in oss i matchen, lika. Det återstår mindre än minuten när Tyresö springer upp i anfall. Jag hör deras ledare skirika " Taa det luuuugnt" men i samma sekund tappar deras höger nia bollen. Vi kontrar, jag ser hur Tove hoppar upp i luften, skjuter, samtidigt hör jag smällen i stolpen, tänker "Fan"... Ser hur bollen går stolpe IN. Tove gjorde mål med endast 3 sekunder kvar. Vinst 8-9. Andra matchen mot Tyresö blir en "walk in the park" för mina tjejer. Vinst 17-4. 4 härliga poäng!

På kvällen lagar vi middag hos Jimmy, Jag sofie och malin. Super mysigt. Tacos framför Melodifestivalen. Vi fotade lite, återkommer med bilderna. Fortsättningen på kvällen var kanon. Vi hade en underebar Alla hjärtans dag tillsammans.

18 dagar kvar.

You are my best friend



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback