Smakprov av Gotland

Oj, nu har det gått ca tre veckor sedan jag skrev något.
Sista gången jag skrev var dagen innan vi drog till gotland.
Vi stannade ca en vecka på Gotland. Och den veckan var sommarens absolut bästa vecka. Det blev en oförglömlig resa. Jag Malin Mange och Jimmy bodde ca 5 minuters cykelresa från muren. Ja, exakt, CYKELresa. Vi hade alla med oss cyklar. Första dagen cyklade vi till Tofta. Vilket senare visade sig vara liiite längre än vi trott, sammanlagt cyklade vi 4 mil den dagen. Smärtan, mjölksyran och värmen var outhärdigt just då.. men nu i efterhand är vi alla glada att vi gjorde den utflykten.
Hmm om jag ska sitta här och detaljerat beskriva allt vi gjorde kommer det ta år och dagar. Så jag säger som vanligt, en bild säger mer än tusen ord. Så här får ni några foton istället.



Ett smakprov, ni får mer allt eftersom..
Btw, som de flesta vet (via Facebook) :P så fyller jag år idag!

Birthdaygirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback