Morgon..

God morgon!
Igår tog jag det cool lugnt på hemmaplan. Sov t om över. När jag vaknade på morgonen kände jag lukten av nybryggt kaffe. Känslan jag fick i kroppen har jag faktiskt saknat. Att komma ner till ett dukat frukostbord hemma hos m och p. Oh, ibland saknar jag faktiskt att bo hemma. Just vid sånna här tillfällen, äta frukost tillsammans på en lördagmorgon. Nåväl, sen finns det ju tillfällen man är överlycklig över att man har flyttat också. Så känslorna går faktiskt hand i hand.

Nu ska jag bege mig till IKEA. Jag ska titta på en ny säng samt en ny tv-bänk. Efter det kommer Malin över och vi ska fixa iordning oss inför kräftskivan. Tjoho..! :)




Alla tankar slutar alltid hos dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback