21

Nu är jag i farten igen. Precis varit och hämtat min bil från lagningen.
Har under tiden kört en Polo, som jag nästintill blev lite kär i.. MEN inget slår min pärla, min Renault Clio :)

I söndags fyllde jag ju år. Dagen började med att jag blev överraskad med tårta och rosor hos Mange. Fick även några riktigt fina presenter från honom och hans familj. Åkte hem och fixade inför kalaset. Släkten kom och vi åt gott och så fick jag ännu mer presenter. Känndes lite som julafton. En riktigt bra födelsedag helt enkelt! Jag är supernöjd.



Längtar redan till helgens aktiviteter. Kräftskiva, Klättring och SPA-behandling :)

Are you next?

Kommentarer
Postat av: The ONE

Sweet helg. Låter ungefär lika bra som min:

Klättring, kräftskiva och massage !

Våran helg kommer äga ! :D



<3 Love love

2009-08-26 @ 15:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback