Vanlig feber?

Fan nu sitter man här igen med en ångest som heter duga! Måndag igen och en hel lååång vecka tills man väl är ledig igen.. Suck.

Nåväl, igår va en riktigt bra dag. Jag Sofie och Bimpen drog redan vid 12 iväg till "SKHLM", Skärholmen. Vi åt kanon god lunch och hann hitta massor av fynd i de nya butikerna. Synd bara att det alltid ska vara så himmla mycket folk.. Efter det brummade vi vidare för att göra några ärenden inför kvällen i tumba. Vi träffade bl a Carro B till Kassa 3, Order David och trasbrallan Liet heh. 15.00 satt vi bänkade i Idrottshuset där Herrarna tog emot Guif. Spännande match som Tumba vinner med en boll.
Jag och Bimpen åt romantisk middag för två hemma hos mig, smaklös bulgur och miniköttbullar :) När kvällen började närma sig drog vi oss till slumen, Salem, to da bimpy house. Jag Jennie Grahn Robba och bimpen hade mini förfest innan vi drog till det berömda TBs. Mycket folk, grym musik, för mycke dricka och kära återseenden.

Nu ska jag iväg på möte med Solan och Saga 17.00 sen ska jag bege mig till hemlig ort ;)
Vi ses imorgon med foton från helgen.

Dagens låt: R.io - Shine on me


Kommentarer
Postat av: jennie

tack för en trevlig kväll:D

och rio är lätt den bästa just nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback