Lördag - skogsterapi och Bimpen

Terapi på hög nivå i skogen.
Igår tvingades jag ut på en vandring i skogen, vi skulle plocka svamp. Suck tänkte ja men vad gör man inte för familjen. Väl ute i skogen insåg jag hur skönt de faktiskt var. Och hur glad man faktiskt blir när man ser en gul liten svamp sticka upp ur mossan. Men efter att gått in i flertal spindelnät och snubblat över nån stenjävel börjar humöret svikta, var fan e svamphelvetet? Då hör jag mamma ropa, jag tar mig sakta men säkert fram till henne och pappa som har tagit fram kaffe och bulle. Så plötsligt satt man där i skogen på en mossig sten med en kopp kaffe i handen och njöt, igen. Terapi var ordet. Och jag fick ihop en helkorg med fina kantareller.

Igår var det jag och Bimpen, hela kvällen, i full fart mot alla andra.
Bimpen kom hit och vi började shotta på en gång, bara han och jag som druckit ur min 1 liters turkisk peppar, och den är typ slut. Vi satt här tills vi knappt kunde prata sen började vi traska ner mot vad vi triodde skulle vara tåget. Men när vi kom fram såg tåget väldigt konstigt ut. Utanför stod de massor av folk, de var två vakter utanför och där inne var det en bar, ett djbås och ett dansgolv... väldigt likt TB's... hmm hur hamnade vi där?

Kommentarer
Postat av: jennie

tror att de där tåget bara va lite konstigt igår, brukar me tycka att när jag satsar på att gå ut nån annan stans än tbs så ser allt ändå likadant ut, samma vakter och allting..konstigt de där!:)

somnade du snabbt igår då?:P

Postat av: jennie

haha förstår de=) själv stog man utanför bimpen till typ halv 4...haha! iskallt..de är lugnt=)

nja vet inte, matchen senare ikväll annars vet a inte..skulle ju hjälpa bimpen o hämta bilen men han lär ju inte direkt må så bra:P

vad ska du göra?

2008-09-21 @ 12:47:44
URL: http://jennieis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback