Just Dance

Igår var jag med Jimmy och shoppade loss i SKHLM. Han hittade en Pike och ett par nya svarta lacoste skor. Jag köpte linnen, en kofta, benvärmare och örhängen. Alla plagg för att bredda min basgarderob inför hösten.
Efter middagen åkte jag till Thessan med marri och malin, krogrunda var målet. Vi började på en drinkbjudning på K15.. helt tomt på stället men en god skumpa. Vidare till Blue Moon Bar, bara massor av gamla människor som stod still med någon flaschig drink.. Vafan, jag vill ju dansa! Ringer JImmy.. SixSense is the shit, så vidare dit.. Där var det jätte mycket folk, både trevliga och mindra trevliga för att inte hänga ut folk här. Efter alldeles för många shots minns jag inte hemresan, jo jag åkte taxi, men sov hela vägen. In ramlandes hem kl 4, och kl 7 kommer mamma och väcker mig. Matchstart om en timme!

Resultatet blev 2 vinster och en riktigt trasig Michelle.



Saknar dig också!

Kommentarer
Postat av: angelique

du som skulle ringa mig när ni lämnat k 15 ;) mycket igår eller!? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback