fotboll,regn och deo

Hallå!
Jag jobbade över idag, vi har super mycket på jobbet, så jag kom precis hem :(
Jag åkte från jobbet 16.22 och kom hem 17.35.. snacka om att jag satt fast i köerna.. Helt stillastående från Alvik till essingeleden. Och dessutom i regnet :( Men då glädjs man ju snabbt av att det är fotboll ikväll. Sverige tar emot Ungern på Råsunda. En match jag iof tror kommer bli helt värdelös och en förlust för Sverige, men vadå? det är sjukt kul med fotboll!
När jag kom hem, trött på alla bilköer, kissnödig och blöt efter att ha gått från bilen till hemdörren blev jag super glad när jag såg Unileverpåsen. Min kära mor hade införskaffat tre av mina absoluta favorit produkter inom finkem. Doves gofresh deo och flytande tvål samt Dove proage krämerna! Suuuper lycklig!
Nä, det var kort om idag.. måste skynda på nu. Ska hem till en arbetskamrat i Blackeberg(??!!) och glo på fotbollen.
Vi ses!

Låt: Bed of roses

Suffen in my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback