Derbyfeber

Tjohoo.
När jag vaknade i morse insåg jag att jag faktiskt hade lyckats göra det jag velat göra hela veckan, sova bort hela fredagen :) Jag gick och la mig vid 22 igår och vaknade för ca 40 min sen, helt utvilad och laddad för dagens aktiviteter!
Fan vad jag ser fram emot den 21 och 24 september. Den 21 september inleds Handbolls Elitserien i ett stekhett derby mellan Tumba och Bajen i Erikdalshallen. Har du inte biljett? Skaffa en snabbt! Och den 24 september är det derbyt med stort D. Djurgården tar emot Aik på råsunda, återigen ska en match avgöra slaget om Stockholm. Vi ses i vasaparken innan matchstart för en gemensam marsch mot packet! Taggad är bara förnamnet!





















You dont know it yet, but soon you will


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback