Klädhögar

Igår tittade jag till mitt konto och insåg att jag faktiskt hade bra med pengar kvar till löning. Stolt. Men några timmar senare hade jag inte ett öre kvar. Jag åkte nämligen till stan och sen till Skärholmen. Där shoppade jag upp varenda öre som var kvar på kontot. Så med ännu en kasse full med kläder sitter jag här framför garderoben och undrar hur fan jag ska få plats! Rensa såklart, hmm... slängde tre tröjor och två T-shirts men får fortfarande inte plats. haha. Resultatet blev en full garderob, en hög på skrivbordet och en hög på pallen.... Men fan va kul det är att shoppa!


Btw, Tack för igårkväll !




































Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också en proppfull garderob! Det skulle inte sitta fel med en walk in-closet inte! ;)

Fin bild!



sv: tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback