Snabb uppdatering

Hej mina vänner!
Jag har haft problem med datorn och därmed bloggen. Men nu verkar problemet vara löst. weei.
Ehm ja det har väl hänt en del sen min syster fyllde år.
Jag gav henne ialf guitar hero i födelsedagspresent och jag kan ju avslöja att jag är den som använt den mest.. Hah.. Jag spelade en heel dag, helt fast!
Finns det några andra roliga spel som man fastnar för? Älskar det!

Istället för att min syster hade kalas åkte vi till Örebro med hennes kompis Tove, där besökte vi nordens största äventyrsbad, Gustavsvik. Helt underbart ställe, jag badade som jag vore 12 igen. Vi hade super roligt!


Sen måste jag nämna att mina tjejer (f96) vann ännu ett guld till vår fina samling!

(Försöker lägga upp bilder men den vill inte) :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback