Igår

Igår var jag som sagt hos fia.
Vi kollade på Eurovision och sjöng singstar, hade riktigt kul. Det var både Sandras och Fias kompisar där, så det var rätt mycket folk. =) ( Tack Gittan för hjälpen igår! )

Hemmafester är fulla av kränkningar och förolämpningar. Är det inte för dina kläder och ditt utseende är det för ditt beetende eller agerande. Oftast kommer det utav sånna som känner sig osäkra själva, allt för att sänka någon annan. Och nu förstår jag verkligen att vissa väljer att vara hemma på helgerna. Svaga klarar inte av slag efter slag, utan tar åt sig och blir ledsen. Vårt beteende påverkas självklart av alkoholen på gott och ont, folk blir elaka och andra sårbara. Vi förstår inte hur mycket ett elakt ord kan påverka någon annan. Ord som sätter sig på näthinnan, ord som sitter kvar i evigheter, ord som gör att man känner sig minst i världen.
Nu förstår jag hur du verkligen mår, nu vet jag varför du aldrig vill vara ute på helgerna.



"Jag älskar dig OOLLLAA!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback