Hemma

Vänner och fiender.

Nyligen hade jag ingen aning om vad jag ville göra i livet. Jag har ingen heltidstjänst på något av mina jobb. Jag behöver verkligen ha ett heltidsjobb för att kunna flytta dit jag vill. Så jag satte mig ner och sökte jobb i flera dagar. Nu en vecka senare har jag blivit erbjuden en heltidstjänst, blivit kallad till en intervju och fått chansen att praktisera på två andra. Så nu har mitt problem gått från ett till ett annat, vad ska jag välja? =)
En rolig situation dock.

När jag stod och väntade på bussen hem såg jag ett gäng som stod och hängde i centrum. Jag hann iakta dom ett tag efter som jag precis hade missat den tidigare bussen. Det här gänget bestod av 5 st tjejer och 3 killar. Dom stod i en cirkel och delade ALLA på EN cigg. EN CIGG. Och eter ett tag tände ena tjejen en ny, och samma sak hände, cirkeln bildades och alla tog ett snabbt munbloss och skickade ciggen vidare. Är det hur man röker idag? Eller har jag bara blivit gammal? :P

God Kväll så länge!
Maishel is out!


Kommentarer
Postat av: Angelique

haha tumba gängen är FÖR coola. vad har vi missat? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback