Resfeber

Hallo mina vänner !
Jag har varit sämst på att skriva här och anledningen är att jag har jobbat arslet av mig innan resan. Resan som bär av imorgon! Jag har resfeber utan dess like.
Så i helgen passade jag på att umgås med mina vänner så mkt som möjligt. Jag var hos Lotta på torsdagen och
umgicks med Pontus o co. Kanon kul att träffa dom igen. På fredan var jag på Hågelby och klappade minigrisar med syrran och farmor. Såå söta! Och på kvällen gled vi över till grahn på grillfest, som självklart avslutades på Huset.
I lördags var vi hos mig, vi spelade kubb och åt ost och kex. Mums.
Höll helt på att glömma, självklart har jag ju legat i solen på dagarna!

Nu ska jag fixa och dona med packningen en stund. Skriver snart igen! Krraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback