Jävla underbara Gävle

På alla hjärtans dag packade jag och Carro väskorna och drog till Gävle.




Underbart rolig helg vi fick.
Det absolut roligaste var de uppdrag vi var tvugna att göra på HeartBreak, efter att ha förlorat under förkröket.
Carro, min trogne vän, fick i uppdrag att på dansgolvet lägga sig ner på golvet och simma! Haha! Hon gjorde det! 2 gånger to m. (Patte såg inte första gången ;) )  hhaha så hon låg mitt på dansgolvet bland jätte mycket folk och krälade!! haha. Jag fick ett mildare starff tack och lov, jag skulle nypa tag i asset på en okänd karl och skirka ut "Balllllaa balllllaaa" Men självklart missade Carro att se det så jag fick nypa den stackars killen i rumpan två gånger. Jag trodde han skulle bli galen, men istället vänder han sig och med den sliskigaste blicken jag någonsin skådat! Hjjjjjääälp!
Allan fick knacka en okänd tjej på axeln (på dansgolvet) och dansa en riktigt ful påhittad dans. Han var tvungen att dansa färdigt dansen även om hon vände sig om. Det var bara så att den här tjejen stod inte ensam, så när Allan började dansa vände sig tjejen om, men då dansade Allan in i cirkeln full av tjejer och fullföljde dansen!
YOU GOO ALLAN!
Patte skulle ragga på den mossigaste tanten på stället och sedan lyckas byta nummer.
Personen till höger på bilden under blev Pattes offer! haha och joo det är en kille to m.







When I'm bad, I'm bad, yooou know it, She knows it.

Kommentarer
Postat av: Maria

skicka bilder och förklara hur du vill ha det till min mail så fixar jag en header :)

[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback