Tillbax

Nu är jag här igen. Back in business and stronger then ever.

Jag har lagt in några bilder från resan i min pixbox för er som är intresserade. Resan var helt underbar, jag har verkligen hunnit vila upp mig. Jag har även hunnit fundera över hur jag vill lösa vissa svårigheter här hemma. Så nu mina vänner har jag börjat jobba heltid, jag har köpt bil och har börjat träna på allvar igen. Vuxenpoäng är bara förnamnet! Sen har jag insett hur underbart det är att vara singel. Inga krav eller måsten, inga tjafs eller missförstånd. Underbara singelliv.
Hah många insikter?

Jag måste gratta Daniel och Jannike som den 31 juli blev  föräldrar till en liten flicka. Grattis!

Dagens låt: Lifestyle
Dagens bild:



Hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Tackar :)

Du får ta och träffa henne snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback