Krogen och Pearl Harbor

I fredags gjorde vi snabbt i ordning oss och drog till Trångsund för att föra lite, jag och grabbarna. Ja tyckte vi var ute i riktigt god tid, men som vanligt rann tiden snabbt iväg och utan vidare satt vi helt plötsligt i taxin på väg mot stan. Vi gick på ett för mig okänt ställe, nämligen Metro. Jätte häftigt inrett, det var en stor rund bar i mitten och dansgolvet var inglasat. Efter någon timme gick vi ut och hämtade in Jimmys lillebror. Vilken kille! Alla försökte dränka stackarn i sprit, men han var ändå den som stod stadigast på benen när vi lämnade stället haha. Sen var det ett kärtåterseende när jag fick syn på Mats utanför, det var riktigt kul att se dig igen!

När jag vaknade till liv på lördagen var kl runt 13. Jag satte på tvn och tittade på någon film jag knappt minns vad den handlade om. Duschade, öppnade en godispåse, hämtade vatten och började spela Tv-spel. En riktig mys morgon! När kl var 16 klev jag utanför dörren för första gången på dagen. Vi åkte till benevento och åt "lunch/middag". MUMS!
Sofie kom till mig och vi la oss i soffan och glodde på Pearl Harbor tills tårarna rann :) hah. Älskar den filmen, men med alla reklamer höll den på från 21.15 - 1.00. Jag somnade när kriget började och vaknade när det var slut... haha

Hoppas ni också hade en bra helg!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback