Helgen

Ännu en helg.
Efter en låång och tung vecka på jobbet var jag redo för helgen. Jag började med att gå på Möhippa. Min farbror ska gifta sig nästa helg så då var det vår tur att busa till det för Helene som snart ska bli en i familjen. Det var en lugn och otroligt rolig möhippa. Mycke fniss och härliga återseenden. Senare på kvällen gled jag upp till Lotta och shottade lite, mums. Hos Lotta träffade jag Anna martin och henke, vilket också var ett kärt återseende. Inte setts alls sen min utlandstripp. Efter några öl var det bara på med skorna och traska ner till TBs. Och återigen ett väldigt kärt återseende, David och Pontus. Min älskade bror och min allra bästavän. Jag fick t om en tår i ögat när jag kramade om dom.
Så kvällen blev jätte lyckad.



Helgens låt :Lady Gaga - Just dance


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Tjejen! Det är bara bra :) Själv då? Jag gör typ ingenting, söker jobb :) Vart jobbar du nu? Vi får ta och ses nån dag! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback