Födelsedagen

Brudarna och Bimpen kom hem till mig, vi åt pastasallad och drack champange. Jag fick smink, örhängen, Spa grejor och värdebevis till telefonen. Tack så mycke! :) Efter nån timme gjorde vi oss klara och drog till Reunion Botkyrka på Hågelby. Herregud va mycke folk det va! Två stora scener med diverse liveband. Det var som en blandning av Country och Hydet. Dom du inte kände, kände du igen. Så när du tappade bort någon hittade du snbbt någon ny att vara med.
Blev jätte glad när jag träffade RonnieConnie fiskenRobban och Ecka, Jätte länge sen vi sågs.. Sjukt kul att ses igen!
En rolig detalj på kvällen var hemresan från Hågelby, 9st i en personbil. 2stycken fram och resten bak. Och då ska vi tillägga att 4 av dessa 7 som satt där bak var fullvuxna stora karlar!!
Självklart fotade jag, men självklart ligger bilderna på den andra datorn. Kommer upp med dem ikväll!

Tusen tack till alla er som kom ihåg mig på min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback