Party like a rockstar!

God morgon.

Ni som inte var på festen i Folkets igår missade något. Jag vet inte varför men blandningen mellan unga och äldre på en fest blir alltid så lyckat. Precis som på bröllopsfester, underbar blandning av åldrar och stilar.
Nåväl igår då, Jo kvällen började med ett pass som "bartender" med Gittan. Det va faktiskt riktigt kul även fast det inte direkt var nån rusch. Och vet ni vad? Killar har visst en liknande tendens som tjejer när det gäller att charma bartendern.
Efter vårt pass gick vi och spanade in livebandet, dansade och ylade i fina toner. Jag hade verkligen jätte kul, fick träffa några jag inte sett på ett bra tag och även några jag bara älskar att springa på. Robban Johan och Kicki, ni fick festen att bli snäppet bättre.

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback