lite helg

I fredags somnade jag tvärt efter att HV71 blev svenska mästare, igen. Jag var helt slut efter en intensiv vecka och tänkte då ladda batterierna till lördagen.

Igår var jag med Lotta och Anna, först var vi i huddinge på förfest. Vi ylade till singstar i nån timme sen drog vi till TBs. Där var det ett liveband från södertälje som spelade, de var rikigt bra faktiskt. Jag hade riktigt kul med tjejerna, och vi befann oss mestadels på dansgolvet. sjukt kul. Efter det lyckades jag bege mig till Alexandra på efterfest där jag stannade långt in på småtimmarna.

Underbara dagen söndag.
Jag har varit ute heela dagen idag. Jag har spelat handboll, basket och fotboll. Jag har grillat , ätit glass och promenerat. Älskar sådanna dagar!

image109image110image111

Kommentarer
Postat av: Jannike

Kul att ni kom förbi en stund :)
Även fast jag var lite små upptagen med ett barn ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback