dagens

Idag åt vi lunch tillsammans, alla i den nya ombudsgruppen. Italienskt i all ära, riktigt god pasta som höll mig mätt hela Och det behövdes, hela eftermiddagen handlade om bilförsäkringar. Det är sjukt hur mycket (för mycket) folk betalar för sina bilförsäkringar. Har du bil så kolla upp priserna!

Hör upp alla modemänniskor!
Jag behöver ett tips, eller två stycken faktiskt.
Jag ska utomlands i sommar, långsemester. Och vill inte ha fula linjer efter solningen. Vad för sorts bikini ska jag satsa på? Färg/Mönster?

Over and out


Kommentarer
Postat av: Lina

visst är det svårt :d haha men vitt och brunt är skitsnyggt :P

Postat av: sandra

trekantsbikini!
rosa helt klart!

2008-04-08 @ 22:18:21
Postat av: Moster

Vitt är snyggt men genomskinligt...hehe.....
Rött borde passa dig.....mönster med starka färger är skitsnyggt till solbrännan...löstagbara band är ett hett tips......

2008-04-08 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback