Handboll och Bio

Igår mötte mina brudar Gustavsbergs IK F95. Tjejerna var ett huvud kortare än deras tjejer sjukt hur mycket ett år kan göra på längden! Vi var grymt duktiga och vann med 10-4.


På kvällen drog jag och fru Xy på bio. Vi såg Stardust, en mysig sagofilm med många stora skådespelare. Berättelsen tar sin början när en stjärna faller ner i ett magiskt kungarike. Stjärnan är ingen vanlig meteorit utan en vacker kvinna, vars mystiska krafter lockar en rad lycksökare att försöka vinna hennes kärlek. Elaka häxor, maktgalna prinsar, flygande pirater och duellerande troll, alla närmar de sig den fallna stjärnan för att tillskansa sig makten över hennes hjärta. Resultatet blir en hisnande historia och en bländande saga om sann kärlek och äkta äventyr. Jag blev förälskad, jag älskar verkligen sagofilmer, mystiken och det oförutsägbara gör filmerna helt underbara.



Stort beröm till Michelle Pfeiffer, hon är underbar som häxan i Stardust.




image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback